Skip to content

Nieuwsbrief februari 2025

Beste patiënt,

Wij zien een enorme vooruitgang in het gebruik van de MedGemak app en mijngezondheid.net. Hier zijn wij erg blij mee. Toch merken we dat er vaak nog wel veel vragen zijn, hieronder daarom nog iets meer uitleg.

Afspraken afzeggen of wijzigen  een afspraak afzeggen kan via MGN (mijngezondheid.net), maar een afspraak wijzigen gaat telefonisch.
• Heeft u via MGN contact met ons over uw kind of partner enz. vermeld er dan altijd bij om wie het gaat d.m.v. naam EN geboortedatum.
• Maakt u via MGN een afspraak, vermeld hier dan altijd goed waarvoor u komt.
• Medicatie bestellen gaat niet via de knop medicatie bestellen, maar via “vraag aan de huisarts”. Vermeld hierbij altijd de naam van de medicatie, na bestelling ligt het medicijn de volgende dag na 16.00 uur voor u klaar.
Zou u graag extra uitleg willen over de MedGemak app of mijngezondheid.net, dan kunnen wij samen met u een afspraak plannen hiervoor. De assistente zal u dan uitleggen hoe het werkt. Ook liggen er in de praktijk informatiefolders over het gebruik van MGN.

Nieuw: wij hebben sinds kort een wachtkamerscherm met informatie en tips.

Heeft u vragen of wilt u betrouwbare informatie over uw gezondheid, kijk dan eerst op onze website en stel de vragen aan onze digitale assistent.

Back To Top